玉子與王子 -《 好想大聲說出心底話》 影評

主角成瀨 順原本是活潑好動,健談的女孩。卻因為一次多口,被「雞蛋妖精」封印雙口,以後一開口說話,肚子就會痛。0

幾年後,成瀨 性格變得孤偏僻,班上的同學都當她是怪人。有一次,成瀨與班上三個交情不深的同學被老師點名擔任地區交流會的執行委員會,負責組織全班同學表演音樂劇。過程中試過自我質疑、試過逃避。《好想大聲說出心底的話。》-1080x972

電影內容以全班同學合作舉辦音樂劇為包裝,適逢聖誕將近,唔少中學都會舉行畢業班聖誕表演,不禁令小編回憶起當年嘅一事一情。有人可能會覺得電影對舉辦音樂劇的描述節奏太慢,而我則覺得當中描述雖然長氣,當幾細膩。當中劇本唔好,主角出走,台上爆肚,想過放棄等等的問題,我想每一個中學搞過舞台劇/音樂劇嘅中學生都略知一二。

講到感動,老實講電影中感動位唔多,主角嘅情感表達又有點流於表面,中學冇搞過類似表演嘅人難有共嗚。但係,青春味道就幾重,一班同學為表演不顧一切,放學留低排劇整道具,個種青春,反而令到我最回憶。

一句講哂,中學有一班人玩過musical,drama既,令套戲定會令你勾起不少回憶。

Tagged under: