《POKÉMON 神探 Pikachu》5月9日 精靈活現

鄭中基、方力申久未合作再聚頭 攜手生動獻聲 引爆瘋狂笑彈

華納兄弟影片公司、Legendary Pictures 及 The Pokémon Company 2019 年強 勢爆笑獻禮 — 史上最成功跨媒體系列,深受全球不同年齡粉絲喜愛的 POKÉMON,首部真人歷險電影《POKÉMON 神探 Pikachu》(POKÉMON Detective Pikachu),將於 5 月 9 日正式上映。全球粉絲將首度於大銀幕上捕捉 到前所未見、以神探身份現身的 Pikachu。一眾深受愛戴的小精靈也會集結,展 示各自的技能和個性,保證大、小朋友都會迷上。1 (7)

適逢今日兒童節,趁機率先公開香港粵語版配音陣容!先是電影的靈魂人物兼人 氣精靈 Pikachu,英語版由賴恩尼諾斯(Ryan Reynolds)聲演,粵語版則找來跟 Ryan 同是幽默風趣,又是好爸爸的鄭中基(Ronald)來獻聲。而戲中另一重要角 色 — 要透過 Pikachu 查出爸爸失蹤真相的 Tim,英語版由《侏羅紀世界:迷失 國度》積提斯史密夫(Justice Smith)真人飾演,香港則由方力申(Alex)聲演。本 身十分老友但久未再合作的 Ronald 及 Alex 聯手,加上貼地粵語對白演繹,務 求用靚聲換來全港大、小朋友的歡樂笑聲!

1 (8)Ronald 和 Alex 先後在不同電影、電視及配音作品等多次合作,早已默契十足, 原來二人亦不約而同地在電影甫推出英文預告時已有留意,Ronald 表示:「我自 己一直好欣賞 Ryan Reynolds,當時睇預告知道佢為 Pikachu 配音已經覺得好過 癮,點知無耐就接到電影公司邀請話想我為香港粵語版配音,巧合得嚟又好似幾 好玩,加上我都好耐冇配過卡通,決定挑戰吓。」 1 (11)而 Alex 一收到邀請並得知 Ronald 亦有份參與就二話不說答應:「我同 Ronald 好熟,但有一段時間冇合作過,所以一聽到話佢都會一齊配就好興奮。同埋之前 都希望可以接到有適合嘅作品可以同我游水學校嘅小朋友學生一齊睇、一齊分 享,時機啱啱好。」1 (12)

電影簡介

POKÉMON精靈活現大銀幕!故事講述神探Harry Goodman神秘失蹤,他21歲的兒子Tim決心查出真相。他得到爸爸的精靈助手 – 幽默活潑、可愛又迷糊的神探 Pikachu協助調查。只有Tim才能聽到Pikachu說話,於是他們聯手一起去破解這個複雜的謎團。他們於人類和POKÉMON和諧共存的瑞美市追查線索,遇到各種各樣的POKÉMON,揭發了一個足以破壞人類和POKÉMON和諧共存,威脅整個POKÉMON宇宙的驚天陰謀。1 (10)

 

Tagged under: