Sony 新推薄身外置SSD,你受唔受?

因為種種原因,大家開始會買一隻外置硬碟為資料儲存之用。不過,「人無完人」,大家的考慮因素係咩呢?特大容量?輕+薄身?超快讀寫速度?附加多重支援功能?如果係後者的話,Sony新出的外置SSD,可能符合大家的要求。

Sony最近推出既時尚又實用的外置SSD SL-BG/SC,擁有輕巧外型(W37mm x H 9.4mm x D78.2 mm)及鋁合金加工時尚設計,配以USB 3.0傳輸介面,提供高達每秒450MB的傳輸速度。內置的Windows 數據傳輸加速軟件,可高速提升使用USB 2.0電腦數據的傳輸速度 。Sony 外置SL-BG/SC亦支援 Mac OS操作系統,更備有資料加密保護功能及數據自動備份軟件。

數據自動備份軟件亦能輕易把電腦內存的資料進行定期性備份,令資料妥善地保管儲存。每當需要保存重要的報告資料,加密保護軟件可讓用家簡易選擇把整份或部份資料加密上鎖,透過精密的密碼解鎖後才可繼續讀寫檔案資料,即使不幸遺失SSD裝置,也能確保重要資料被密碼安全鎖上,絕不會輕易外洩。加上防震功能,確保不會因意外而令儲存檔案受損。

產品供應及建議零售價(不過小編睇到呢個價錢,都係等等先~~)

產品 / 型號 建議零售價
Sony 外置SSD SL-BG/SC1  (炫酷黑、炫亮銀) – 128GB HK$749
Sony 外置SSD SL-BG/SC2  (炫酷黑、炫亮銀) – 256GB HK$1,199

 

Tagged under: