《縮水人間》影評:乜真係有細到咩?

麥迪文最近曝光率唔少,只可惜周身刀冇張利,前年去完長城捉妖,2017年拍嘅兩套戲,《堅離地殺人事件》同呢套《縮水人間》無論評價同票房都非常一般。小編年頭去完外遊之後返嚟睇咗包括呢套在內嘅三套戲,小編睇完之後真係希望麥迪文經理人可以幫佢client 睇真啲個劇本先好接戲,否則好快麥迪文會變成票房毒藥嘅代名詞。

unnamed_調整大小

(Main Cast) Kristen Wiig plays Audrey Safranek, Matt Damon plays Paul Safranek, Maribeth Monroe plays Carol Johnson and Jason Sudeikis plays Dave Johnson in Downsizing from Paramount Pictures.Kristen Wiig plays Audrey and Matt Damon plays Paul in Downsizing from Paramount Pictures.

Matt Damon plays Paul and Christoph Waltz plays Dusan in Downsizing from Paramount Pictures.

 

其實縮水人呢個題材喺好多電影都出現過,三年前Marvel 嘅Ant Man 利用出色嘅CG 向觀眾呈獻一個相當新鮮嘅縮小世界。至於呢套《縮水人生》,講述不久的未來,人類發明將自己縮細千份之一而不會影響身體機能的方法。一杯只夠一個人飲嘅水,宜家可以喂飽幾百個縮小人,藉此可以解決地球人口過剩,資源短缺嘅問題。更甚的是,由於縮小人需要嘅資源減少好多,一個在普通社會嘅中低產人士縮小之後可以變成百萬富翁,從此過上富足舒適嘅生活。

 

其實縮小人的題材可以藉此探討好多社會問題,但是電影對於每一個可以探索的題材都一一輕輕帶過,結果不單止捉到鹿脫唔到角,直程係到喉唔到肺。難聽講句,睇完都唔知自己睇緊乜。

 

故事一開始想講麥迪文兩夫婦生活入不敷支,決定縮小自己,用僅餘嘅儲蓄,讓自己過上更好嘅生活。結果麥迪文成功縮小,但係麥太喺手術前忽然 “縮沙”,結果兩夫妻 “大小永隔”。電影係咪想藉此嚟探討兩夫妻的相處之道呢?原來唔係,用五分鐘交代離婚收場就草草了事。

 

跟住電影發生某極權國家強迫異見人士縮水,利用縮水變成打壓異己嘅手段。電影係咪想繼續探討政權壓迫人民的政治倫理?原來又唔係,仲忽然彈出一個英文口音非常煩膠嘅 “第二女主角”。

 

電影除了講述麥迪文縮水後幫自己買咗棟 “迷你大宅”之外,其實舒適的生活並非必然,縮水人之間也有階級,也有縮水 “貧民窟”。但是電影同樣只是講啲唔講啲,每一個可拓展嘅空間電影都一一浪費。

 

最令人哭笑不得嘅係,電影中麥迪文雖然係縮咗水,但係由於大部分情節都發生在 “縮小人” 的社區裡面,結果所有嘅人同事物都同正常size 無異,觀眾完全睇唔到縮小咗同冇縮小到底有咩大分別。

 

結論,都係個句,麥迪文喺火星任務之後已經冇辦法再喺人氣同口碑上再下一城。麥迪文在戲路上始終冇辦法擺脫 “被拯救” 的角色,如果未來都見唔到有新突破,my apologies to Matt Damon, you are finished.