《移動迷宮:死亡解藥》影評:三部曲的完美落幕

憑著移動迷宮系列跑出的三位主角,Thomas, Newt 同 Oppa Minho,相信小編都唔需要多作介紹。今次嚟到移動迷宮嘅最後一集,一眾主角已經一早就逃出迷宮,向最大仇人WKCD 世災殺署終極報復!

Maze-Runner

近日明珠台重播返上兩集移動迷宮,不過好明顯只有第一集先係同 “移動迷宮” 有關,第二集已經變調變咗喪屍片,至於第三集,我覺得似特務片。第三集講述主角們加入咗反抗WKCD 嘅軍團,但係OPPA Minho 喺上集就被WKCD 擄走。反抗軍需要潛入WKCD 嘅老巢 – 號稱人類最後的堡壘。

Maze-Runner

雖然故事內容已經完全跳出移動迷宮嘅範圍,不過世界觀擴大之後,故事反而引發咗觀眾對於WKCD 嘅觀感有所改變。WKCD 為咗研製出喪屍病毒解藥,而選擇不人道地對待所謂有免疫能力的年輕人。究竟為咗大多數人的利益而犧牲少數人是否正確?女主角Theresa 就係抱持犧牲小我成就大我的觀念,而Thomas 就選擇不自由毋寧死。究竟誰對誰錯?值得觀眾深思。

Maze-Runner

電影的視覺效果相當出眾,但是牆外叛軍忽然攻入城,最尾大焚城的一幕卻是顯得有點為做而做。不過人人揸支槍,見人就殺,對於啱啱發生槍擊慘案的美國人嚟講,係咪又有另一層意義?